top of page
Den (auto)mobile løsning
...til bilbranchen...

Dette afsnit er særligt målrettet den danske bilbranche, og er derfor på dansk

​

Et helt liv i branchen er udgangspunktet for at turde vælge at rådgive andre. Med benzin i blodet, viden kommet ind med modermælken og med erfaring fra jobs som bla. bilforhandler, marketing og event manager, pressechef og også fra den bil-finansielle sektor, så er værktøjskassen godt fyldt op. Dette krydret med en ustoppelig passion for at skabe bil-historier, samt et hjerte der banker for ikke bare biler - men for branchen, giver en utrættelig iver til nye højder i branchen. Og i alle leder og kanter. 

​​​​​

​

​

​

​

​

​

​​​​

For at sælge skal du skabe tillid. For at skabe tillid skal du være troværdig, og for at være troværdig så skal du forstås. For at blive forstået, så er du nødt til at gøre dig forståelig og fortjent til at blive lyttet til. Gør du det?

​

Lad MsTory hjælpe dig med skabe den nødvendige aktivitet, så du bliver set og forstået. Lad os skabe BRAND STORY og gøre det til en unik fortælling, der vil blive hørt, genfortalt, husket og beundret.

​

 

Det er styrken ved storytelling!

                                                               ...og løftet fra MsTory

DS i bagspejlet.JPG
Race Track
Checkered Flag
...
...
BILFORHANDLER...og mulighederne

Forhandlerkravene vokser og der skal kæmpes for ethvert salg. Det kræver fokus på salget. Skab tid og overskud til dette ved at få hjælp til al markedsføringen fx Åbent Hus arrangementer, produktlanceringer og øvrige salgs- og kundeaktiviteter. 

 

​Mange oplever, at der er sket et skifte i hvordan kunderne agerer. Dette både i forhold til deres loyalitet, men også til hvor og hvordan de bruger medierne. Færre holder avis og ser flow-TV. Det betyder at standard-annoncer, som tidligere var bilforhandlernes foretrukne annonceringsform, har det svært.  Dette er man som forretningsdrivende nød til at forholde sig til, hvis man skal komme igennem med de ønskede budskaber. Alternativet er alt for dyrt, da man risikerer at hælde store summer af penge afsted på annoncer, der ikke virker og dermed manglende salg. Men det er ikke kun negativt. Det giver også nye muligheder, og forstår man at udnytte det - så er der nemlig mange muligheder. Kunderne er blevet langt mere selektive, kritiske og kræver mere viden, der er målrettet dem. Det gør, at relationsskabende events, storytelling og mere indholdsrigt content (indhold) bliver langt mere effektive virkemidler. Og forstår man at udnytte det, så kan man få meget mere for pengene. Da det skaber mere relevans, autoritet, loyalitet samt flere og bedre relationer. Så i virkeligheden har man ikke råd til at lade være.

Handlingerne...og det der ikke kan forhandles

​Som du ved, så er vi alle forskellige, det er forretninger og kunder også...hvorfor alle løsninger også bør være netop det. Derfor er alle jobs lavet af MsTory skræddersyet og specialdesignet til netop din forretning og det præcise behov. 

​

Det er derfor nødvendigt at se listen nedenfor som inspiration, vejledende og retningssnor for, hvad du kan få. Sammen kan vi naturligvis tilpasse og målrettet det hele så det passer perfekt og som en racerkører i et formstøbt sæde.  

​

DNA  FORRETNINGSPLAN

ANALYSE & STRATEGI & KONCEPT

​

Mange har ikke en plan men skyder lidt løst i øst og vest med lidt forskellige logo, budskaber og tilfældige virkemidler. Det er dyrt og ofte ikke specielt effektivt. 

​​​

  • Analyse af vision og mål

  • Udarbejdelse af forretnings- og kommunikationsplaner og strategi

  • Hjælp til optimering af ressourcer

​

​

DNA  FORRETNINGSPLAN

ANALYSE & STRATEGI & KONCEPT

​

Mange har ikke en plan men skyder lidt løst i øst og vest med lidt forskellige logo, budskaber og tilfældige virkemidler. Det er dyrt og ofte ikke specielt effektivt. 

​​​

  • Analyse af vision og mål

  • Udarbejdelse af forretnings- og kommunikationsplaner og strategi

  • Hjælp til optimering af ressourcer

​

​

​MARKETING I BRANDING & EVENTS

STORYTELLING IDENTITY

​​

Marketing er uundværligt, når der skal sælges. Hvis ingen ved, at du har det bedste produkt, så er det jo intet værd.  

​​​​​

  • Udarbejdelse af en marketingplan/strategi

  • Gøre brug af importør-materiale men tilpasset jeres budskaber

  • Gøre aktivt brug af  sponsorater

  • Hjælp til at gøre Åbent Huse aktive og tiltrækkende

  • Hjælp til at gøre udstillinger brugbare og salgsaktive

  • Opbygning af brugbare kanaler, der rammer målgruppen

  • Ideer til at udnytte produkt lanceringer mere aktivt

​

PR-PAKKEN  MEDIE-KONTAKT

CONTENT & RELATIONER

​

PR er ikke kun for fabrikkerne og importørerne. PR betyder public relations, og kan være en meget effektiv måde at skabe opmærksomhed og omtale på. For mange er det dog noget, som man forbinder med store nationale virksomheder. Men det er for alle, og selv de mindste forhandlere kan have glæde af at tænke i PR, da det kan være et rigtig godt alternativ til fx dyr annoncering. I grove træk så handler det om, at der er andre, der viderebringer dine budskaber eller skaber positiv omtale for dig. For en bilforhandler kan det være afgørende for at bygge troværdighed, tillid og mersalg.

​​​

  • Udarbejdelse af en presse/medie strategi

  • Kontakt til lokale medier

  • Gennemgang af aktiviteter og muligheder for PR

  • Lære at se og skabe positive PR vinkler

  • Hjælp til at se og konstruere fremtidige fortællinger

  • Udnytte det pressemateriale der kommer fra fabrik og importør - og give det relevans med et lokalt tvist

  • Lave og skabe positiv PR

  • Skabe egne PR-events

​

bottom of page